VARFÖR BETALA MER!

Just så står det på biltemas vägg, "VARFÖR BETATA MER!" Inte, varför betala mer?
Vad är grejen med att skriva utropstecken när man menar frågetecken? Varför gör man så? PLUS stora bokstäver?
Samma grej som att Smedjan stavar smeDjaN, har ni lagt märke till det? Otroligt fult!!! FULT!! Jag blir så sur.

Jag vet att jag är hemskt oaktiv här på bloggen men det finns sldrig nån tid att skriva. Typ. Det värsta är ju att jag skriver just nu när jag har som minst tid för jag måste skriva klart en nk-rapport. Jag är ingen bra människa.

Iallafall så har vi fixat så att alla gamla inspelade videos på mig och min bror när vi var små, plus diverse videos som jag och mina kära vänner har filmat. Dessa är så fantastiskt roliga och jag dör lite varje gång jag tänker på dem. Att dessa har blivit till DVDer har mynnat ut i en filmkväll på lördag innehållande just de filmerna. Och, icket att förglömma, Wildkids. Den bästa tv-serien någonsin. Hahahaha. Jag är egentligen bara elva år och heter Ebba. Jag har ljugit under alla dessa år. Därför är Wildkids bästa serien. Så. Nu har jag kommit ut med min mörkaste hemlighet. Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0