Sporthurtnot.

Jo, det är såhär.

Att jag åker till huvudstaden om precis en vecka. Det ska bli fint, nice, trevligt och mysigt. Jag tänker: stros på söders gator, fika, fika, mat, gott, fin pojke och fina kläder! Åh jag ska köpa fina kläder. Det ska jag. Jag vill hitta så många saker. Bland annat ska jag köpa tåskor! Kan inte fatta att jag snart kommer få börja träna med dem. Det är en fröjd att se nån dansa vackert med tåskor. Jag kommer troligtvis se ut som ett spektakel när jag tar på mig mina för första gången, men sen, nån dag, då ska det bli fint. Åh så fint.


Ikväll är jag helt ledig. Inget som stressar mig eller pressar mig. Jag ska spendera kvällen med att sy och pyssla lite. Längtar. Kanske, om jag har tur, får jag låna broderns dator och försjunka i spotify´s underbara värld. Det är nämligen så att spotify ej fungerar på vår usla dator. Jag blir så sur. För jag vill så hemskt hemskt gärna lyssna på min just nu bästa musik: Frida Hyvönen, A camp och Nina Ramsby. För det gör att mina ögon och min själ njuter. NJUTER. Om jag dessutom kan få till en anständig klänning till imorgon kväll skulle ju det vara fantastiskt också.

Hoppas att även er kväll blir skön och god.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0