Your gonna bring yourself down

SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT med helg. En helt tom helg. Inget särskilt som jag ska göra förutom en liten kul grej och lite dans. Känns sjukt gött. Idag var vi på ett seminarium om Game Art. Lite underligt var det, men även mycket kul. Gå och kolla på utställningen på Kulturens hus så kan ni bedöma själva. Efter skolan gick jag och fikade med min mor. Det var himla trevligt faktiskt. Dessutom åt jag en morotskaka och det var asgott.

Shit vad jag svullade i måndags. Dumle, en kaka, en bulle, två fudgebrownies och en halv ben and jerry´s. Så sjukligt gott. Jag och Jakob hyrde Sweeny Todd som vi såg också. Sjukt film alltså. Alla som har sett den har sagt att den var jättebra, men jag fattar inte riktigt vilka ögon de tittade med? Den är svinäcklig. Men rätt bra historia. Typ två och en halv av fem möjliga. Får den i betyg av mig. Så ni vet.

Nu ska jag laga mat och det ska bli smarrrrrigt. Adjö.

Vilket konstigt och udda inlägg jag har skrivit, inser jag nu. Inget hänger ju inte ihop för fem öre.

Kommentarer
Postat av: klara

det var ett fint inlägg, tycker jag :) pusssssssssssssss

2008-10-17 @ 22:49:11
Postat av: moa

Tack söt :)

2008-10-18 @ 11:33:00
URL: http://maoa.blogg.se/
Postat av: linda

svar: ja men den är ju fortfarande lika bra, har tränat upp mig lite så jag kan halva nu ialf :)

2008-10-19 @ 10:36:29
URL: http://stylebylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0