MOA

Shit, av bara farten blev det så att mitt namn blev rubriken för detta inlägg. Ytterst underligt.

Faktiskt igår så hade jag tjugoåtta besökare här på lillbloggen. Kändes ju en gnutta trevligt eftersom mina besökare brukar vara en skara på runt tolv besökare per dag. HAHAHA skrattar några av er som har kanske trehundra besökare per dag vet jag, men jag trivs så bra med min lilla skara. Fast det gör ju inget om den blir stor. Eller typ runt trettio eller nåt.

Idag har jag dansat balett och det var som vanligt himla kul. Känns som att man går lite framåt varje gång nästan. Speciellt kul är det när vi dansar till Seven nation army. Man blir så sjukt pepp.

OCH PÅ FREDAG SKA JAG SE HÅKAN! Ja förstår ni så ligger det till.


Jag.

Kommentarer
Postat av: Lexie

fin bild :) kul att se håkan :)

2008-10-07 @ 07:31:03
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0