Kväll dag svag.

På morgonen när jag vaknar drar upp min rullgardin, då kanske bara regnet öser ner. Då blundar jag och nynnar på en melodi, som handlar om det bästa jag vet!! SOOOOMMAR, SOMMAR OCH SOOOOL havet och viiinden och doft av kaprifoool. SOOOOMMAR SOMMAR OCH SOOOL enn himmel så blå som viol.

Idag träffade jag Johanna och vi dansade house i spegelsalen. Så sjukt kul! Typ det bästa jag vet. Ann sa att vi senare eventuellt skulle dansa dance hall, vilket också är bland det roligare man kan dansa, så det lär nog bli en kul termin :D

Sen sålde vi fika. Vilket inte gick så väldans bra...men trevligt sällskap gjorde det hela mycket trevligt iallafall. Efter att ha lånat ca hela min outfit av elin drog jag till Jakob och åt middag. Hur gott som helst och trevligt värre också :)
Och nu sitter jag här och är rätt sunkig så jag måste hoppa in i duschen.

Tack för mig. Adjö.


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha åh shit vad länge sen det var jag tänkte på den där låten! åhh jag älskade hajk.

2008-10-08 @ 18:32:43
Postat av: moa

Hehehe ja just det. Hajk. Sven Ingvars som står och sjunger så fint. Och en badboll som flyger genom luften, och en flicka som blåser såpbubblor. En annan rolig grej är ju att Sickans brorsa i lilla jönssonligan heter Sven-Ingvar. Och han sjunger hela tiden "lilla söta fröken fräken", och knäpper lite med fingret i otakt. Det är ju himla kul.

2008-10-09 @ 23:36:58
URL: http://maoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0