I will be useless as I try.

Faktiskt så är jag ledig imorgon. Ledig. Fri. Dock har jag tusen liter plugg att ta itu med, så jag har lite att stå i ändå. Funderar på att ändra hårfärg nån månad också. Skulle ju kanske vara lite kul. Men äh. Dyrt och blir typ alldrig bra på mig. Fast jag vill gärna tro det. Därför har jag alldrig vågat färga mitt hår. Om man bortser från de grova blonda slingorna som gjordes dagen före skolavslutningen i trean. Fast är blondera att färga? Hm... Är att särga svart att färga? För svart är ju trots allt inte en färg. Har jag hört. Mitt hår skulle iallafall bli mörkbrund om jag skulle tona det. Tona. Typ världens tråkigaste ord. Men jag är feg vad gäller färgning av mitt hår. Frisyrer är jag inte så feg med. Har faktiskt haft skitkort, när jag var runt tolv tror jag. Innan det hade jag kort och uppklippt, och lite utåt sådär "vippigt". Mmmmm. Efter jag hade klippt kort utvecklade mitt hår någon slags hockeyfrilla som krävde att jag hade det långa håret i nacken som utgjorde själva hockeyfrillan i pippilotter. Inte särskilt vackert. Men efter ett tag växte det till sig. Fick långt hår. Eller ganska långt. Men jo, långt. Sen cutta jag det också. Har nu till nyckelbenen ungefär. Rätt skön frilla. Kan ha uppsatt, kan ha utsläppt. Rätt chill. Känner nu att det var andra gången under rätt kort tid som jag har skrivit om mina frisyrer genom tiderna. Stämmer det? Orkar iallafall inte sudda allt jag har skrivit nu iallafall. Så take it or leave it.

Men nu till något som har väldigt lite att göra med hår. Jo, idag hade en tjej som heter Gita en föreläsning där jag dansar. Hon är dietist och pratade om kost och sånt. Skitintressant. Blev såklart väldigt inspirerad. Så det var kul.

En annan sak som är megakul är att jag ska se och lyssna på Håkan Hellström imorgon. Som jag skrev tidigare. Kul. Skitkul. Rätt underbart när jag tänker efter. Fantastiskt skulle man kunna säga. Åhåhåhåh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0