HÅKAN HELLSTRÖM

Idag var dagen. Håkan Hellström-dagen. Och vilken dag. Vilken underbar dag. Detta är alltså bland det bäst jag har varit med om. Så underbart. Han började med Precis som Romeo, sedan stod vi upp hela spelningen. Jag saknar liksom ord för hur lycklig jag var och fortfarande är. Kanske därför denna text blir liksom stakig och konstig. Sträckte ut handen och kände hans hand i min. Sen bjöd han upp alla på scenen och vi gick upp och dansade. Sedan pussade han på våra händer. På min också. Ska aldrig tvätta. Det som var också bland det bästa var att han spelade Aprilhimlen och För sent för edelweis. Tårar började rinna när han sjöng Aprilhimlen. Det är nog kanske min bästa Håkan-låt. Eller en av dem. Kommer aldrig glömma den här kvällen, den var så fruktansvärt fin på alla sätt och vis. Och han tog upp en tjej helt ensam på scenen som han dansade med. Hur fint som helst. Ungefär hur mycket kärlek som helst.







Så fruktansvärt underbart fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0