God help the outcasts, or nobody will.

Av någon anledning började jag nynna på Jag vill va' som du, ni vet från Djungelboken. Eller nynna och nynna, det var nog mer sjunga rakt ut och ganska högt i hemmets lugna vrå. Frustrerad över att jag inte kunde texten klickade jag fram den på internet, och även den engelska. Sedan youtubade jag lite och såg på när den är i själva fimlen också. Det slog mig att de gamla disneyklassikerna som djungelboken, ringaren i notredame, mulan och skönheten och odjuret egentligen är riktigt bra filmer. Speciellt Ringaren i notredame. Den är så sorglig men ändå fin. Jag råkade klicka på en video där Esmeralda sjunger God help the outcasts och började gråta. Mycket.

'

Kommentarer
Postat av: Agnes

åh jag älskar den där låten<3 Har typ nött den nu den senaste tiden. så vacker, + att Esmeralda är min idol (:

2008-10-11 @ 12:31:40
URL: http://nogg.se/agnus
Postat av: moa

Ja visst är den underbar? Kul att jag vet din blogg nu också. :D

2008-10-11 @ 20:49:36
URL: http://maoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0