Det snöar.

Just nu i skrivande stund snöar det utanför mitt fönster. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är inte redo än! Detta ingick inte i min plan! Shit nu är det svinstora flingor som snöar. Man kan till och med se på gatan att det har blivit vitt. Vilken värld lever vi i? Är det meningen att det ska snöa den fjärde oktober? Det har ju knappt hunnit bli höst! Den tionde december ska snön komma och tills dess ska löven vara gula och vackra och temperaturen ska ligga runt tio plusgrader.

Igår upptäckte jag och Klara en man som vi inte har reflekterat över att han är så het. Visserligen är han död nu sedan länge, min far hade inte ens hunnit födas innan han dog, men det fokuserar vi inte på.
Mannen är James Dean. Många gånger har jag hört att han var så snygg och populär bland tjejerna när han levde. Filmstjärna. Men aldrig har jag fått en riktig bild av hur han såg ut. Igår fick jag det. Och han var lite för snygg för sitt eget bästa.

Hans hår är ju bara utsökt.



Och detta är min favoritbild:


Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0