BRIST

Alltså jag kunde för allt i världen inte komma på nån bra rubrik. Jag drabbas av brist på bra rubriker rätt ofta känner jag.

Helgen har iallafall varit himla skön. Fredagen spenderades med far. Vi lagade skitgod mat, risotto med parmesan och champinjoner och teriyaki-lax med sesamfrön. Och färsk sparris. Så fruktansvärt gott. Sen köpte jag det sötaste och klibbigaste godis jag kunde hitta, en påse dumle och en dubbeldaim. Detta godis och Shakespare in love var en nice avslutning på kvällen.  By the way är daim mitt favoritgodis. Det smakar ju som en liten bit av himlen. Underbart.

Igår, alltså lördag, mötte jag upp Klaris och vi fotade lite. Det var himla kul, men lite kallt. Sen for vi in till staden och mötte upp Johanna och Elin. Vi fotade lite även med dem och sen vart det fika. Också det var himla gott. 
Jag och Klara kände oss som tio år igen när vi hyrde några Bert-avsnitt som vi senare såg tillsammans med Elina hos Klara. Bert är ju så sjukt kuuul. Klara hade även bakat lite bröd som vi glatt smörade och tuggade i oss. Åh, det var så smarrigt.  

Bakom kulisserna, skobyte:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0