När staden snöat över och gården blivit vit, då vet du att jag drömmer dig hit.

Nu vill jag ha snö. Jag är redo. Hit me liksom. Skulle vara så himla skönt att slippa det ofantliga mörkret och känna lite julkänslor. Jag har börjat lä'ngta efter julen nu också. Blir ofta snack om lussebullar, pepparkakor, knäck, min fasters minkola och framför allt glögg. Tända ljus och röda gardiner och en adventsljusstake. Ååå. Det kommer bli mysigt.

Jag var i Kiruna och dansade med några coola brudar i fredags. Det var himla kul. Kiruna är en väldigt mysig stad måste jag säga. Hade aldrig varit där förut faktiskt. Själva uppträdandet som vi genomförde gick himla bra och alla kände sig nöjda och glada. Extra nöjda och glada blev jag, johanna och elin som fyndade en massa på kupan där. Jag inhandlade en kofta, en grov polo, en skjorta och en t-shirt för en hundring. Gött. Det var mycket snö där också. Himla fint.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0