VAVAVAVAVA????

Alltså. Vår dator är helt puckad. Den går inte att få på. Och alla mina länkar och bilder och musik är omöjliga att komma åt. och därför är jag extra sugen på att kolla på mina bilder och lyssna på musik. Men tur har jag fars lilla laptop som jag kan använda nu när det krisar.

Igår åt jag och dubbeljohanna och elin på diamant. Jag och johannam åt en såndär inbokad pizza. Calzone tror jag det heter. DET VAR HUR MYCKET OST SOM HELST! Jag tror aldrig mina ögon har skådat sådär mycket smält ost. Men jag blev mätt så det var ju bra.

Idag var jag i staden. Jag la undan klänningen som jag vill ha på avslutningsmiddagen. Lila och vippig med tyll och creppat tyg. (Jag tror att det är creppat, stavas det ens så?, Klara, är det creppat?) Men när ska jag ha den sen? Vid vilket tillfälle kan jag ha en sådan klänning? Jag vet iallafall inte. men jag köpte två nagellack också. Ljus och mörkrosa.

Alltså jag är typ sämst på att skriva blogginlägg. Jag kan inte skriva långa inlägg som handlar om ungefär samma sak. Det kommer lite olika saker som dyker upp i min hjärna. Jajajaja.

Men nu är det dags för mig att lägga in en bild från google här på bloggen för det är ju kul med en bild i ett inlägg.
image219
Det blen Moa Gammel och Sara Sommerfeldt. Där har ni.

Kommentarer
Postat av: klara

jag kallar det för creppat i alla fall, det ser ju ut som crep-papper :D

2008-05-23 @ 14:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0