NÄSTA FREDAG ÄR DET SOMMARLOV!

Kan ni tänka er det va? Då är allt fritt. Ingen kan tvinga mig att gå i skolan. Jag kan skita i det om jag vill. UNDERBART!! Jag ska ju dock fortsätta att gå i skolan. Friluftsgymnasiet närmare bestämt. Jag är lite pirrig. Tänk om det inte är nåt för mig? Tänk om det blir skitjobbigt? Aja, det vet jag inte nu och jag orkar inte oroa mig heller för jag har värsta grymma sommaren framför mig. Eller jobbig ialllafall. Ska jobba i sju veckor!! Men jobb=pengar=lycka. Hahaha. Nej, jag är medveten om att man kan bli lycklig utan pengar, men det hjälper faktiskt till en del! hehehe. Jag vet, jag är en materialist. Men det ska bli så sjukt skönt med lite extra klirr i kassan.

Igår hade vi helgrep på magasinet inför Dödsbruden och jag var där och dansade hela dagen. Det var sjukt kul. Sen åkte jag till kallaxön och bastade och åt smarrig mat, smarrig efterrätt och sjukt smarrig kladdkaka. Sedan for jag hem och somnade fortare än man säger ett jättelångt ord.

DET KLIAR I MINA ÖGON!!!!!!! Det är sjukt irri.

Nu ska jag äta någon slags soppa och sedan öva på ett tal som jag har gjort och sedan dansa balett och modernt och sedan öva lite till. Vi ska skriva ett tal i svenskan, och jag och klara har skrivit ett till varandra på vårat tioårsjubileum som bästisar. (Okej bästisar är ett sjukt töntigt uttryck, men jag vet inte på vilket annat sätt jag ska beskriva vår vänskap.) Det kommer bli så vackert!  :'  )

Soppa, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0