Ingen genväg på genrep

Kass rubrik. Men kassare har man väl skådat. ÄÄÄÄÄÄÄ till exempel. Det var nog en av mina sämsta rubriker.

Igår och idag var det genrep för Dödsbruden. Torsdag gick dåligt, fredag gick lite bättre. Jag ska ha en fet röd kavaj på mig när jag är Barkis och en fet röd cape när vi gör "flykten". JAG HATAR DEN CAPEN!!! Jag kan inte danska normalt!!! Och gummibanden som ska sitta runt fingrarna är för små att det börjar stasa och den var hela tiden över mitt huvud och den är för kort i ärmarna. Okej, det var inte jag som sydde den så jag ska inte klaga men jag ser ut som ett miffo när jag dansar i den där capen. AAAajajaja.
Det ska bli sjukt kul imorgon. Jag ska råsatsa allt jag har i min kropp. Inget kan stoppa mig!!!!!! inte ens capen! mooooooohshahahahahahahaaaaaaaaaaaa.

En dag ska jag skriva ner här på bloggen allt jag tänker på. För jag tänker typ tusen saker per dag som jag tänker att jag ska skriva här, men det sluter med att det blir en tafatt resumé av dagen. Rätt så kasst alltså.

Nu ska jag speed-duscha för mina brudar kommer om typ en minut!!!!!


Kommentarer
Postat av: elin

hahahahaha; "Inget kan stoppa mig!!!!!! inte ens capen!"
åhh den där jävla capen... som alltid far ner över huvudet så det känns som man har på sig en burka eller något. men jag är ju inte muslim så jag förstår inte varför jag ska ha på mig den.

2008-05-31 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0