Hej du glade ta en spade och gräv ner dig så jag slipper se dig.

IT´S FIVE!

Alltså. Jag blir så less på mitt jäkla knä och mig dumma vrist. Jag vill bara nita hela tiden. För jag vill dansa. GAGAGAGGAAAAAAAAAAGAGA.

Åh. Igår såg vi på gamla Eva & Adam avsnitt. Det var väldigt roligt. Eva vill man säga åt på skarpen att hon ska skärpa sig, och Tobbe vill man ha i sitt hus. Han är för rolig. Och Alexander. Han vill jag ha som kompis. Och Robin Amador Segerfjäll från wildkids. Han är nog het nu.

Idag fyller mig käre bror arton år! Grattis broder.

Och jag måste plugga SO. För vi har ett läxförhör till tisdag och det enda jag kan är att åttiotre % av Indiens befolkning är hindu, elva % är buddhister, och sex % är islam. OCH! Indiens hufvudstad är DEHLI DHELI DELHI. VAR SKA H:ET VARA?

Idag har jag dansat jazz, ätit sjukt goda bullar som min far har bakat, och sjuuuukt goda biskvier som mor har bakat. Sen for jag till streeten och kolla lite.

Hejdå pälsklädd tå.

Kommentarer
Postat av: jen

det är faktiskt 11% som har islam som religion och 6% som har buddismen;)

2008-05-13 @ 18:55:16
Postat av: Robin

Ja, jag är het nu!

2011-03-03 @ 12:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0