Mammas nya kille

Lyssna på det för det är så sjukt kul.

Och nu spelas en låt som heter Fasination med Alphabeat. Jag gillar den lite.

Middagen idag blir äggröra och tomat. För ingen hinner hem innan jag ska på ledarskola.
Lunchen var chili con carne. Jag hatar chili con carne. Det är en av de få maträtter som jag verkligen avskyr. Så min lunch blev tre hårdmackor. Dagens intag av nyttigheter var därför inte särskilt stort.

Idag på idrottsprofilen kom två tjejer från Hälsa och Friskvård och hade lite Boxercise med oss. Det var helt kul, och skitjobbigt.

Jag hade tänkt skriva en hel del mer, men jag måste laga mat och fixa håret innan jag ska på ledarskolan så jag hinner inte!!

Kommentarer
Postat av: hp

kolla min blogg så ser du hur det blev!!

ömma smek /hp

2008-03-20 @ 21:08:07
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0