Get some rest Pam, you look tired.

Bourne Bourne Bourne. Nu har jag sett alla tre Bourne filmer på rad. Shit dom är så bra! Iallafall i den kategorin. Se dem. Det är mitt råd.

Ultimatum är sjukt bra. Men man måste se alla tre på rad för att fatta. Annars är man helt lost.

Påsken har varit mycket god. Den spenderades på kallaxön, och efter att ha fått ett påskägg här hemma så for vi dit, och även där väntade ett påskägg. Pluss en skål med godis i massor. Jag har alltså ätit godis konstant under hela påsken. Det känns hemskt må jag säga. Jag är inte ens sugen längre. Fast igår var jag på kalas hos Ulli, för hon ska fylla år snart, och de bjöd på värsta goda fikat. Ulli har alltid svingott fika. Jag var bara tvungen att smaka lite. Och sen gick jag till Elina och såg Sytycd och hon hade också godis!!! Men idag är en godisfri dag. ahh.

Som sagt såg jag och Klara och Elina So you think you can dance hos Elina, och där var också hennes tremänningar som vi var med i Grekland. Det var roligt att träffa dem igen. De bor i Sthlm alltså. Samma dag, fast på själva dagen, var jag med Klara ett tag. Vi var ute och spatserade i det sköna solvädret och sedan gick vi till mig och grävde upp altanen lite på baksidan och satte oss där med lite te, varsin apelsin och ett gäng tidningar. Det var underbart skönt att känna när solen värmnde i fejjan och man läste en lång artikel om Håkan Hellström.

I söndags var jag på streeten. Det var jag och fyra till. Haha. Men det var ändå helt kul. Någon som ska med på Exiled den sextonde april? Jag ska dit iallafall.


Idag var jag med Klara på stan. Det var mysigt och trevligt. Jag köpte en tröja, ett rouge och en borste, ett par strumpbyxor och en blusklänning som halva Luleå kommer ha likadan. Men, den kostade bara en hundring, så det var det väl värt. Sen provade jag ett par ursnygga skor. Jag vill ha dem så mycket.

22801-194
Åh. Ja, de var faktiskt finare i verkligheten.

I övermorgon far jag till Stockholm och det ska bli så gött. Men jag kommer inte ha råd att köpa allt jag vill köpa. Jag är en sån materialist! Prylar prylar, eller kläder kläder hela hela tiden. Jag måste skärpa mig. Men, jag vill ha ett par Jesussandaler, ett par jeans, en sommarkappa, en fin väska, ett par shorts, en smiknborste från Face, skorna från Bronx (ovan), och skorna från Fred Perry som jag provade i Sthlm förra gången. Detta går inte. Banka i huvudet nu.

Nu är jag så sjukt hungrig för allt jag har ätit idag var havregrynsgröt med hallonsylt, inte så gott, och det åt jag klockan elva! Så det ska bli smarrigt med lite hembakad pizza. Det är nog en av mina bästa rätter.

Kommentarer
Postat av: elin

åh har också lite cravingz på dom där skorna. men klacken är så gummiaktig på något sätt!

2008-03-25 @ 23:00:23
URL: http://ljudetav.blogg.se
Postat av: moa

Jao, de är ju lite gummiaktiga hela dom tycker jag! Men jag gillar det lite faktiskt. :)

2008-03-25 @ 23:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0