GAGAGAGAGA

Nyss var det en myra på min hand. Jag sitter nu och plågas vid tanken att flera myror kan komma åt min kropp. Varför finns myror? FInns det något här i livet som de kan vara bra till? Nä, skulle inte tro det.

Jag tänkte att det här skulle bli ett myr-fritt inlägg, men jag kunde inte motstå att berätta min hemska lilla historia. Nu kan jag berätta att jag har fått en chokladglasyrfläck på min nya zip. Alltså måste jag tvätta. Jag har kommit på att jag kanske måste tvätta mina jeans snart. jag har haft dem i cirka ett halvår och inte tvättat dem en enda gång. Men det är väl så det ska vara? Eller är det bara jag som är ett slusko? En som är motsatsen till slusko, en vacker och fruktansvärt rolig person är ju Björn Gustavsson. Jag vet, alla tjatar om honom och han är "sååå söööt" Men det är ju så. Han är ju söt. Och rolig. Han är idealmannen. Det är så.

Nu till något helt annat. Klara fyllde ju som sagt år igår, så jag var där och fikade en stund. Min present till henne var hembakta muffins i en plåtburk. Jag blev skitnöjd med muffinsarna. Fina och goda och enorma blev dom. Det var ett recept för tolv stora muffins,men det såg ut att vara rätt lite smet tyckte jag, så jag gjorde bara sex stycken.

22801-162

Sen joxade jag lite med glasyr och godis. Såhär blev det:
22801-163

            

22801-167



När jag gick till Klara var det en man högst upp i masten! Först trodde jag att det var typ Johansson eller nån som lattjade lite. Men sen såg jag att det var någon som hissade upp nåt i masten och gastade något till mannen som stod nedanför. Det kanske var en brandman. För masten är på en brandstation.
22801-169
Ser ni mannen?

Idag när jag kom hem pressade jag lite juice. Stavas det ens så? Juice? Jos kanske? äh.



Av frukterna bildade jag ett torn.
22801-168



Funderar på att skippa ledarskola idag. Måste plugga på NO. Plus att jag inte är så sugen.
Det kanske skulle vara bra att komma sig ut dock. Får se.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0