Afroafro

Dagen har faktiskt varit rätt bra. Bra. Inte rätt bra. Bra. Snäppet över bra.
Jag fick skjuts till skolan för vi hade skidor och det är skitslaskigt! men gympan var skitkass. Vi var tvungna att åka på skitiga kullar upp och ner och i en massa grusiga hopp. Jag vill ju inte förstöra mina skidor. GÄÄH, det vill jag inte tänka på mer. Själva början på dagen var rätt kass faktiskt, men efter lunch artade den sig rätt bra. Vi kutade till HK:n och åt upp resten av vår utsökta tårta. Det var smarrigt. Sen engelska och sen svenska. På svenskan fick jag ingenting gjort. Allt jag fick ner på mitt papper var: Marie Antoinette. Resten av lektionen bestod av prat och dator. Det var ändå rätt chill. Sen bild. Också rätt skönt.

På rasten innan bilden hade jag, KLara och Elina bokat biljetter till -30. Så efter skolan skulle vi gå och hämta dem, men då behövde man koden och den hade inte jag! Men så gick vi in på bibblo och då var kvinnan som jobbade där så snäll att jag fick gå bakom disken och använda den datorn så jag kunde skriva ner min kod. Hur snäll som helst. så då fick jag ut biljetterna och allt var frid och fröjd. Ska bli sjukt kul imorgon!!

Efter att ha treskat i slask upp till knäna och fått in en liter vatten i varje sko sjöng jag helt länge med Åsa, och sedan drog jag in till stan och mötte Elina. Vi hade bokat tid för Afro på Inpuls på skolan och jag var tvungen att låna typ allt av Elina, för hon hade hunnit hem och hämtat diverse saker som typ handduk och byxor..

När vi kom fram till Inpuls hämtade vi våra biljetter och sa att vi var helt nya där. DÅ FICK VI GRATIS! ÅÅÅÅÅH jag älskar gratis. Det hade kostat 108 spänn annars. YEYEYEYEY. Själva afron var också skitkul. Gå på afro säger jag bara. Man tränar hela kroppen och det är skitjobbigt men på ett kul sätt, inte tråkigt jobbigt som typ spinning. Träffade våran streetlärare också. Fast det var inte så oväntat, det enda hon pratar om är typ afro, hahhaha.

Movits! Är bra! Och jag ska på minus trettio imorgon. Och jag ska på jazzworkshop i helgen. Livet leker.

Kommentarer
Postat av: jen

BIBLOTIKARIERNA HJÄRTA MOA ;)

2008-03-14 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0