Tarvligt

Hej kära vänner.

Gissa när jag steg upp idag, första riktiga sommarlovsdagen? HALV SEX!!!!!!!!!!!!
Kan ni förstå? Halv sex. Sen for jag in till staden, min kära mor gav mig skjuts, och genrepade en gång på kultan. Vi hade föreställning halv nio. Det var roligt. Många klädbyten. Halkigt golv. Tråkiga gruvgubbar. Men det var roligt iallafall :) Vi dansade alltså på invigningen (tror jag det var, är ej helt säker) av MASSMIN som är något slags gruvkonvent eller nåt. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det var, bara att det har med gruvor att göra, att det är första gången det är i Europa ens, och att lappkåtorna som står på strandparkeringen just nu tillhör detta gruvkonvent. Så nu vet alla det. Eller de cirka tio personerna som läser denna lilla blogg.



Vi hade på oss kläder från ett märke som hetter Recover tror jag. Här är vi istappar.
Fast man såg ut som något slags troll eller isbjörn eller sagofigur i dessa västar bakifrån.
Man ville bara krama sig själv hela tiden när man hade dem på sig.

Här hoppar Elin och Johanna på min studsmatta. Elin är en fakir. Kolla, hon kan sitta i luften. Försök slå det om du kan.


Jag och Johanna hoppade också. Klara fotograferade :)

Nu sitter jag och huttrar med tjocksockar på fötterna som är nedstuckna i ett par tjocka tofflor, har mina mukaste mjukisar på mig och pappas stora sköna tröja. Det är jättekallt! Var tog värmen vägen? Jag måste typ värma ett grytlock som man gjorde förr i tiden för att värma mig lite med. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: josefin

Moa, klaga inte! I två veckor framöver måste jag stiga upp halv sex, ty jag börjar jobba halv sju!! Halv sju till tre. ÅÅÅH PAIN

2008-06-09 @ 16:47:17
URL: http://sandrajosefin.blogspot.com
Postat av: moa

Okej, jag ska inte klaga! Shit vad jobbigt!! Men vad gör man inte för lite klirr i kassan?

2008-06-09 @ 19:11:25
URL: http://maoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0