Kär!

Åh kära kära dator. Äntligen är vi tillsammans igen. Jag har saknat dig så.

Idag hade vi avslutningsmiddag på örnvik. Det som var mest kul var att vara finkädd. Jag älskar det! Ha fin klänning och fint hår och läppstift. Jag tror att det finns kvar i min kropp sen när jag var liten och ville bli "festerska" för att jag älskade att gå på fest och att vara fin. Jag borde lätt bli festerska. Shit vilket gött jobb. Tänk att ha ett visitkort där det stod "Moa - Festerska". Glassigt. Jag hade iallafall på mig min lila HMklänning och mina nya plastskor och mitt nya läppstift. Och det var helt ok mat där på örnvik. Och jag vann en rakapparat på rökobligationerna.

Jag ska också skriva om min fantastiska dansvecka förra veckan. Men nu är det sent och jag ska upp i skolan imorgon! Fast det känns inte som det. Jag har redan tagit sommarlov. Tänk att i övermorgon är jag fri! FRI!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0