Goda tag. Goten tag.

Eller god kväll. Nu är det ju kväll. Och jag fryser fortfarande! Det är iskallt i mitt hus. Jag förstår inte vad som är problemet. Och ute är det också kallt. Och regn. Och bajja all over the place.

För några dagar sedan, i lördags faktiskt, var jag med Klara på stan och där köpte jag en klänning från JC. Halva priset var det! Jag blev alldeles förtjust. Sedan på Twilfit, underklädesbutiken för rika, hippa, damer, köpte jag en bikini. Jag tror jag ska behålla den. It´s a keeper som man säger i Amerika.

Men nu ska ni få reda på något lustigt trevligt! Min fader har köpt en melodica! Det är alltså som ett litet piano som det är ett rör till som man blåser i och då kommer ljudet. Den är himla kul. Skitbra tidsfördriv när man har tråkigt, fast man blir lite snurrig i skallen.

Vi hade faktiskt en melodica på popkollo som alla flitigt använde. Sen en gång råkade jag dra bort sladden och då kom massa saliv ut!!!!!! Det var ganska nasty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0