Caligula

Alltså jag nöter Caligula och Shane MacGowan nu. Kanske är jag lite efter men det är musik som vill vara i min hjärna!
Men när jag hör ordet caligula (eller är det ett namn?) så tänker jag bara på ett Joey-program där hans agent, Bobbie tror jag hon heter, har party och när hon öppnar dörren utropar hon: WELCOME TO CALIGULA!!

Igår såg jag och Klara Frösoning och drack te och sommarsaft. Sommarsaft is the shit alltså. småbarnskänslor rusar genom kroppen när man dricker av den saften. Som innehåller cirka noll procent bär och cirka nittioåtta procent socker. MMMMMMMMMMMM.. Varken jag eller Klara blev särskilt hänförda av Försoning. Konstig film som man blev irriterad på. Nä. Helst inte. Men idag eller imorgon ska jag se La Vie En Rose. Den hoppas jag kommer vara bra. Edith Piaf hade ju en av världens coolaste röster.


Kommentarer
Postat av: Ellen

La vie en rose är annorlunda, men jag gillade den mycket. Hoppas att du har det bra moa =) det skulle vara roligt om vi sågs någon dag!

2008-07-02 @ 10:14:43
URL: http://ellnp.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja den var ganska bra, lite tragisk dock :S shit vilket liv hon hade. Ja lätt att vi ses! :D

2008-07-06 @ 16:47:19
URL: http://maoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0