WOWOWOWOWOWOWWWWWWWW

FYRA PERSONER LÄSER MIN BLOGG! OH MY GOD! Nä. Jag vet faktiskt misnt två andra som läser och jag menade att alla som läser denna blogg typ en gång i månaden åtmistone, kunde slänga in en kommentar där nere. Så ta er i jättekragen och ryck upp er nu.

I helgen har jag varit på pdol. Piteå dansar och ler. Det var mestadels skitkul.
På torsdagen var jag och Klara bara en kortis och såg Kristian Anttila.
Efter spelningen (som var bra men skitlite publik = astråkigt) så skrev han sitt namn på mitt ben.


Sedan åkte vi hem.

På fredagen tog jag ledigt från jobbet de sista timmarna och jag och Klara satte oss på en festivalbuss. För vi hade inga hjärnor då. Festivalbussen kostade nämligen HUNDRATJUGO kronor!!! Helt vansinnigt! Och det gick vanliga bussar som kostade trettiofem kronor!! Vad tänkte vi på???? Varför åkte vi inte samma buss som vi hade åkt dagen innan? Sjukt, sjukt sjukt sjukt. När vi kom fram såg vi Amanda Jenssen. Nog var hon bra men hon avslutade nästan varenda låt med BA! Eller alltså tvärt liksom. Ni vet när någon hoppar och så slutar musiken. Tvärt alltså. Väldigt markerat. Och irriterande. Eller det kan ju vara snyggt på vissa låtar, men inte låt efter låt.

Sedan när Amanda hade avslutat sin konsert smög vi fram och ställde oss näst längst fram. Och där väntade vi rätt länge. Medan vi väntade kom Elin och Josefin och deras två kompisar. Så vi satte oss ner en stund och väntade tillsammans. Och sen slog kockan halv elva och då kom han in på scenen. Håkan Hellström. Och han var så bra. Men jag kände inte att jag fick ut allt av spelningen. Han var bättre förra gånmgen jag såg honom tror jag bestämt. Han spelade inte Försent för edelweis. Och det var så fruktansvärt packat i publiken att man kastades runt och jag tappade bort elin och hamnade någon meter bakåt tillsammans med Josefin och Klara. Som jag höll hårt fast vid. Men där var det lite bättre. Rum för dans tillexempel.

Men jag missade en av mina bästa håkanlåtar! Han spelade Vi två, sjutton år och jag märkte inte det! Pågrund av att alla bufflade på som bufflar hela tiden. Fruktansvärt irriterande.
Men bra var det iallfall. Fast förra gången hörde jag allt mellansnack och alla låtar. Då var det ännu bättre.
Sedan gick vi och drack vatten och sedan köpte jag och Klara palt. Det var fruktansvärt gott. Och Josefin köpte lite pommes. Sen gick vi och såg Hamngatan. De var också bra. Synd att vi inte hann höra extranumren. För då väntade våran hemskjuts.

På lördagen såg vi Those dancing days, Jonas Game, Maggnus Uggla och Moneybrother, som förövrigt är sveriges hetaste man enligt mig. Allt var typ bra. Speciellt moneybrother och those dancing days. och Jonas game lite också.

alltså jag har skrivit på detta inlägg hur länge som helst för jag har pausat mitt i och gått iväg, sovit, ätit, jobbat och massa annat, så det har typ tagit ett dygn att skriva! Men nu har jag bestämt att jag har skrivit klart. så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0