Hot lips

Alltså Pacific! är ju så bra. Jag vill se dem live i sommar men det kommer jag inte få göra. Det är ju lite tråkigt.

Idag har jag handlat i staden. Det var så trevligt! Jag blev inskjutsad av brorsan, som HAR TAGIT KÖRKORT!!, och träffade Elina. Sedan gick vi en rejäl runda och jag köpte ett linne, en t-shirt, tyg, ett par jeansshorts och ett par trosor! Som är assköna by the way. Sen for jag hem och kokade ett ägg, te och gjorde an järnmacka som jag åt upp. Det var smarrigt.

Sedan kom elin och johanna till mig och vi spanade in dansfilmer. Alltså jag blir så sjukt inspirerad. Jag kanske har valt fel gymnasium? Skulle jag ha inriktat mig på dans istället? Jag blir orolig!! När vi satt och såg började det regna asmycket så jag och johanna sprang ut och tog in tvätten. Vips så var mitt fina platta hår ful-lockigt igen.

Nu måste jag hänga tvätt. Sedan sova tror jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det vore ju kul om ni hörde av er till mig nån gång i livet....

2008-07-17 @ 13:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0