Ett träd som någon har huggit ner och tagit bort grenarna på.

Försök lista ut den där lilla ordleken om ni kan! Där var jag iallafall i helgen. Med Elina den fina och Klara den rara. Där spelades det bra musik som vi lyssnade på och dansade till. Sen kom johanna också och henne var vi med på lördagen. Det jobbiga var att vi var tvungna att åka hem på lördag natt istället för på söndagen för jag skulle upp och jobba tjugo i nio på söndagen. Det var asjobbigt och jag var trött hela hela tiden och stängde av klockan i sömnen så jag försov mig lite. Åh vad jag önskar att jag hade ork att skriva en massa fint och beskriva festivalen och alla dess bra och dåliga grejer. Men jag har verkligen inte det. Så ni får nöja er med en kass bild av festivalens bästa spelning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0