Dansläger

Jag är nu tillbaka i min hemstad efter ett veckolångt dansläger. Det har varit sjukt kul. Jag har dansat i fem timmar varje dag, ätit god mat och träffat roligt folk. Roligaste danspasset var lätt street. Jag sken som en sol efter varje lektion. Vi dansade popping, locking, dancehall och newstyle jack. Alltså. Dancehall och newstyle jack var sjukligt kul. Och lärarna var grymma. Vi lärde oss också lite lindy hop av jokkmokk och Ida :D det var kul. Kommer sakna allt fint folk och danslärarna och själva dansen asmycket.

Orkar inte skriva om allt som hände, men om ni träffar mig någon gång lär jag väl berätta :) Heheheee.

En rolig sak. Min broder har tagit körkort. Så det är ju coolt. Att jag kan åka med honom. Hahaha. Jag blev helt glad när han ringde och berättade! Hade velat vara där och fira :)

Nedan följer lite bilder från lägret.


Mitt, Annas och Moas rum. Jag hade tältsängen som på denna bild inte är utfälld.
Den var så mjuk att jag drunknade i den! Men de sista två nätterna bytte jag och Moa säng.
Moa är söt.


Påväg till kiorren.


En kväll grillade vi.


Anna var svinigt bra på att blåsa bubblor.


Sen lärde hon mig!!!! KOLLA IN STORLEKEN.


Hahaha.


Elin och Moa.


Johans perfekta pinnbröd.


Dubbeljohanna.


Brudarna dansar dancehall. Och killarna.


Elin och Moa påväg till stranden.


Det var en fin strand! Eller typ ett badställe.


Rakel dansar newstyle jack.


The Mo´s battlar. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0