Let it snow let it snow let it snow.

Nu snöar det stora flingor utanför fönstret. VÄLKOMMEN SNÖN! Jag hade ju tänkt åka helt mycket skidor på jullovet, och jobba helt mycket också, men det blev det ingenting av med! Aja. Jag klarar mig ändå. Men jag längtar sjukt mycket efter att börja träna igen. Har degat hela lovet, förutom ett spinningpass som jag följde med på. Det var svinjobbigt. Vi skulle köra intervaller och hålla på. Det var endast jag som var nybörjare av alla i salen. Lite pinigt, men det sket jag i.Jag hängde med och gjorde som ledaren sa hela passet förutom de sista tio minuterna. Jag orkade helt enkelt inte "BACKE!! TRE FYR FEM SEX, OCH SIITT!!!" Vadå backe? FY. Jag ska gå nån till gång när jag har kommit in i dansträningen. Och så ska jag gå med en annan ledare. Hon var inte den bästa. Men det var skönt att ha gjort det iallafall. heeh.

Nu ska jag kravla mig ut ur pyamasen och i ett par kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0