Lalalaaleh.

Soundtracket till Arn, som Laleh har skrivit är himla fint. Snö. Det fastnar på hjärnhinnan och sitter där kvar.

Jag har läst ut en bok som heter Anna d´Arc. Den var sjukt hemsk. Är det någon som har läst den? Fy alltså. Den var liksom bra, men ändå ångrar jag lite att jag har läst den. Eller nej det gör jag inte. Den var bra. Men lite sjuk. Den innehöll helt otroligt sjukt elaka människor.

Igår var jag ute och åkte längdskidor. Jag var värsta Charlotte Kalla och suuusade fram i spåren....heh nä, jag är ingen snabb skidåkare kan jag säga. Tvärt om. Men det var skönt att komma ut! Och spåren var helt nya, det var typ bara en före oss osm hade varit där.

22801-127

Jag funderar på att lägga ner bloggen, eller lösenordsskydda den. Min vardag är nog inte den roligaste läsningen skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0