AJKIIEA

Idag var jag med Klara och sus padres på IKEA. Jag köpte bland annat ett smyckesträd, tyg till tygpåse, plus blandade saker till min familj! Det var en bra resa. Skönt att sova i bilen på vägen hem, men jag hade lite svårt att få till rätt ställning för nacken, men det gick bra. :D Klaras familj har köpt en ny bil! En Volvo. Den är helt fin och fräsch. Sen hittade Klara också ett jättejättefint skåp, ett sminkskåp. Åhåhåh. Jag vill ha det så mycket.

22801-126
Inuti detta skåp finns massa lådor och speglar på alla sidor. JAG vill ha. Nu. Please.

Bajsbajs.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska hon köpa det??

2008-01-06 @ 21:47:44
URL: http://eliiineliiin.blogg.se
Postat av: Moa

Nä :) Inte vad jag vet :P

2008-01-07 @ 11:37:37
Postat av: Klara

Haha, nä jag ska inte köpa det! Mitt rum är ju alldeles för petite och väggarna alldeles för låga för ett sminkskåp :D

2008-01-07 @ 13:08:22
Postat av: jenny

vore faktiskt riktigt mysigt med ett sminkskåp!!!

2008-01-08 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0