Fjärde advent




Nu är alla ljus tända och jag ska snart klä på mig lite kläder för att sedan åka och lyssna på när min faders farbror sjunger O helga natt. Det är fint när han sjunger. Sedan ska jag hem och pyssla lite. Jag är så pysslig såhär i juletider! Himla mysigt. Men det är lite jobbigt också för jag har rätt mycket och stå i faktiskt. För jag är bra på att skjuta upp saker och ting. Eller bara glömma bort dem. Kan vara därför jag inte har uppdaterat på så länge. Har inte suttit vid datorn helt enkelt. Mitt liv fylls numera av Viva piñata och mintkola.

Nu är det dags för uppfräschning. Adjö gott folk. Men troligtvis inte för alltid. Och GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0