I think i´m turning japanese

Medan ni läser detta inlägg kan ni lyssna på detta:


Ikväll är jag trött. Mina tänder skriker efter att bli borstade och min kropp och hjärna trånar efter att få slumra in. Ja, det är luleåkalaset idag. Men jag har typ noll lust att gå. Igår var jag lite pepp, men inte mina kära väninnor så vi var hemma en stund. Sen for jag in för min moster skulle skjutsa ut mig till min mormor och morfars stuga på kvällen. Så jag hann se lite av hamngatan pluss träffa lite folk, så det var jättetrevligt. Senfor jag och mina två kussar plus min moster till stugan. Där hade de fixat kvällsfika och te. Det var gött. Morgonen därpå firade vi att min morfar fyllde sextionio år och sen for jag och Oskar och jobbade.

När jag kom hem från jobbet fixade jag lite mat som jag åt och sedan slog tröttheten till så jag tog mig en nap. Och sen vet jag inte vad som hände i huvudet men hör och häpna: jag for ut och sprang. Eller joggade. Det var himla skönt. Men jag kommer vara sjukt mör imorgon för jag är fruktansvärt otränad för tillfället. Men nu ska det bli ändring! Jag ska ju för tusan gå idrottsprogrammet på gymnasiet så jag måste ju vara i någorlunda form. När jag kom hem från min lilla joggingrunda var jag grymt utmattad, men jag stretchade lite iallafall och sen slog tröttheten till igen och jag blev fruktansvärt trött. Ungefär som jag är nu. Men jag ska sova länge inatt, jobba imorgon och sen dra in på kalaset och dansa lite till those dancing days. Det ska bli gött.

Alltså nu får jag en bloggöverdos. Varför bloggar jag? Varför läser ni min blogg? Jag har funderat många gånger på att lägga ner min blogg och skita i hela bloggeriet. Men ändå vill jag blogga. VARFÖR? För att få fler läsare? För att det är roligt? För att folk ska få veta vad en helt ointressant flicka gör om dagarna? För så är det ju verkligen. Jag är inte den som far runt överallt eller är fantastiskt rolig som hanapee eller tar skitfina foton som Sandra och Josefin eller skriver jättefint och har bara secondhand kläder som Underbaraclara. Så fundera nu på varför ni läser min blogg och om ni inte kommer på ett bra svar så är det ju inte så konstigt för det gör inte ens jag. Kommer på något bra svar för varför jag bloggar alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0