I said: Throw me in the fire now, come on!

Här sitter jag och känner mig ganska glad. Har the tallest man on earth i lurarna och planerar mys med elin till kvällen.
Idag var det min allra sista jobbardag för sommaren. Himla skönt. Nu ska jag ta det lungt i två veckor och sen börjar skolan. Gymnasiet. ÅÅ det är lite panik över det ordet. GYMNASIET.

Men sånt orkar jag inte tänka på nu när jag är ganska glad. Åh tallest man on earth varför har du så långt namn?


Kolla Klara! Ser du vad lik han är? Han heter Andreas Nilsson.


Kommentarer
Postat av: Klara

Hahaha, ja jag har nog faktiskt tänkt på det förut :D Men jag ska visa en annan också.



BTW, jag har slut pengar på mobilen. Men jag är glad för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-10 @ 18:10:58
Postat av: moa

Det är helt sjukt likt! :D haha

Åh. tack :)

2008-08-10 @ 22:24:03
URL: http://maoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0