Feeling good.

ÅÅ gulliga Anna har skickat massa låtar från danslägret till mig och jag blir så glad!

Idag var jag med modern i staden och inhandlade diverse reaprylar. Jag handlade tre olika t-tröjor. En kort, en normallängd och en lång. Alla dessa för endast 180 kronor. Ganska bra ändå. Denna dag fyller min kära kusin Oskar sexton år. Grattis till dig Oskar. Vi var hos honom ikväll och firade lite, plus typ halva släkten. Av oss fick han ett par flip-flops.

I helgen var det lite luleåkalas och det var nice. Those dancing days är grymma och Lars W var överraskande bra. Blev nästan lite rörd när han kom in helt ensam på scenen och körde sista låten, Kom änglar.

Och igår såg jag The dark knight med min andra kära kusin och vän Frida. Jag förstod inte så mycket av själva handlingen, plus att det inte riktigt är min typ av film, så jag var inte så jättenöjd med upplevelsen, fast Fridag tyckte den var jättebra. Men dock är det som alla säger, Heath Leadger är sjukt grym. På det bra och det dåliga sättet. Han är grym på att spela en grym person. För jokern är sjukt grym. Ett psyko som inte har något gott i hjärtat. Hujedamig. 

Dagens låtar:
The youth - MGMT
Cape Cod Kwassa Kwassa - Vampire weekend
Feeling good - Nina Simone

Dessa låtar gör mitt liv en smula godare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0