Ääääääää

Så, nu har jag haft en rubrik på Ä också. Det var ju trevligt.
Måndag är början på en vecka. Och den dagen är det idag.
Skolan var inte jättetråkig, ganska rolig, men när man har roligt i skolan får man för det mesta inte så mycket gjort. Jag fick inte så mycket gjort. Det betyder att jag måste plugga nu idag, som jag alltid säger att jag ska göra men det inträffar sällan. Det måste bli ändring! Jag måste skärpa mig! Efter vänner ska jag plugga. Promise. Mig själv alltså. Inte er.

Just nu lyssnar jag på Wombats. Det skulle vara sjukt kul att lyssna på dem på Peace and Love i sommar. Men allt pekar på att det inte kommer bli så. Var ska jag bo? Hur ska jag komma dit? Var ska jag få pengarna ifrån? Vem vill åka med mig? Så många frågor, så få svar. Jag vill gå på många festivaler i sommar, Arvika, Pdol (fast Pdol är det bombis att jag ska gå på), Peace and Love, Way out west och Trästock. Vem följer mig?

NU till något som inte har att göra med något. SKA JAG KLIPPA LUGG? Ska jag? Ska jag?
Jag är lite sugen.

Men kolla in mitt hår och mina stövlar på denna bild:
image205
Varför klippte jag mig? Varför lämnade jag tillbaka stövlarna? Jo, mitt hår var slitet, jag ville ha kort, stövlarna var osköna och kalla. DET ÄR INTE SKÄL NOG!! Jag kan inte ha knut längre. En liten fjuttsvans kan jag ha. Det får väl räcka då. Jag saknar mitt långa fina hår. Fast det var slitet. Kom tillbaka till mig snälla hår!

Nu till en HELT annan sak.
Kolla:
image206

image207
Detta är i Linköping. Mina lyllokusiner bor där och det är värsta våren. Jag vill bara dit.

image208
Detta är Luleå. Snö. Men det är påväg. Våren kommer snart.

Nä nu ska jag se slutet på vänner. Hejdå!

Ps. Jag ska på dansläger i Älvsbyn i sommar. Sk bli sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej! allt bra med dig? Tänkte på dig då jag hörde mammas nya kille idag :) så sjukt bra program!
Peace and love ligger ju i Dalarna vilket betyder att du har en massa släkt som du kan bo hos. De tar typ en timme med tåg från mora till borlänge. Så de går ju att pendla :) Lycka till med festivalplanerna! kram från Hanna

2008-04-23 @ 22:12:18
URL: http://frokendesign.blogg.se
Postat av: elin

haha, åh vad tragiskt det var att se luleå-bilden. suck.

2008-04-24 @ 17:57:04
URL: http://ljudetav.blogg.se
Postat av: elin

ps: jag ska också dit! jag postade min ansökan igår! : D ds.

2008-04-24 @ 17:57:36
URL: http://ljudetav.blogg.se
Postat av: moa

Yeyy :) Det kommer bli sjukt coolt. Det känner jag!

2008-04-25 @ 12:59:25
Postat av: evelina

Ska mest troligt på danslägret i sommar, jag med :)

2008-05-22 @ 17:36:46
Postat av: moa

KUUUUUL. Haha hela balettföreningen kommer typ vara där ;P

2008-05-26 @ 17:54:28
URL: http://maoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0