Tänk att män som han kan finnas...

Idag var jag och Elina i fiket. Vi var skitbra. Först fjorde vi mackor, sen satte vi igång en kladdkaka. Den blev helt perfekt. Alla älskade den. Sen gjorde vi en till kladdkaka och den blev också såklart en succé. hahaha.

Idag tänkte jag att jag skulle ha lggen nere och uppsatt hår, men min lugg har blivit ganska lång, så då skulle jag klippa den lite, men det gick inte så bra, så då fick mamma klippa. Men det gick inte heller så bra. Den såg lite ut som en våg. Men nu är det lite bättre. Jag ska nog åka till frissan och få den tillklippt. För det kostar typ bara sjuttio spänn. Tror jag. 

Igår dansade jag balett. Det var mycket trevligt. Plus att det gick ganska bra! Nu ska jag snart äta och sen ska jag dansa jazzzzzzz. Men då missar jag Idol!! Sjukt tråkigt. Men jag får ju dansa iallafall. Det vore ju värre om jag missade det för att jag skulle typ...kratta löv eller nåt. Så det är ju bra.  

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0