So sad.

Igår var jag seg. Efter min lilla promenad på förmiddagen gjorde jag nada. Men sen vid sex så for jag, mor och far till W:s och åt mumsig mat. Det var bara jag och J som var de enda minderåriga under middagen, och jag fick stressa lite för att hinna med att få ner all mat i magen innan vi skulle gå mot bussen. Jag skulle fara till hem och sen till Klara och han skulle vidare ända till Sävast. :D Det avr tur att J gick med för annars skulle jag aldrig ha hittat. För det var svinigt mörkt. Shit vad jag speedade från busshållplatsen till hem. Det var ju helt kolsvart hela långa raddan under viadukterna! Det finns gatulyktor men de är inte tänkda! HUR SMART ÄR DET?

Iallafall. Jag gick hem, (rusade mot toan för jag var lite dum och struntade ia tt gå på toa innan jag for, så jag var svinkissnödig när jag kom hem) och hämtade en film, Brokeback mountain, och lite chirre, sen for jag till Klara.  

Vi såg på filmen. Den var bland de bästa filmer jag har sett. Helt underbar. Och sorglig. Jag grät som aldrig förr i slutet. Och det var lite pinigt, för ingen annan grät. Och det var sådär så jag inte kunde sluta, jag fortsatte gråta när filmen hade tagit slut, och det blev lite komiskt så då började jag skratta mitt i all gråt och sen grät jag lite till. Att man gråter tyder ju på en bra film. Den berörde.

22801-90

Plus att Jake Gyllenhaal och Heath Ledger är så sjukt snygga.

Kommentarer
Postat av: Klara

JAKE IN MY HEART! Fy farao alltså. Snyggaste.

2007-10-01 @ 16:25:52
Postat av: jenny

Mysigt!!!!

2007-10-03 @ 19:16:11
Postat av: moa

OH YES!! Så sjukt. Jag kan typ bli tårögd när jag ens tänker på den filmen. Yummy.

2007-10-05 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0