Kultur is the shit.


Idag åkte jag, klara, lelle och elina in till stad vid ett och gick runt och kollade lite och lyssnade lite på Kulturnatten/dagen. Det var väldigt trevligt :D Mycket dans kollade vi på. Middag på MAX, och sen ännu mera kultur.

Här kommer en klump med bilder:

22801-73
Emma och Jenny dansade modernt. De var skitbra.

22801-76
Sen var det Exiled. De var skitbra.

22801-75

22801-74

22801-77
En ballerina som hette Nicole dansade urfint. Tåskor är så coolt! (Jag lyckades
dock inte fånga ett kort på när hon stod på dem..)

22801-79
Dazed var sjukt bra. Einar är en rackare på att sjunga och svänga på benen.

22801-81


Sen var det Exiled igen. Men innan det hade det varit lite olika dans. Bl.a en modern som heter "Håll om mig, jag fryser". Det var skitbra :D

22801-80
EXILED

Sen var jag, Elina och Klara (lelle hade åkt hem) genomfrusna, så vi gick in på Roasters och tog varsin varm choklad och jag och Klara delade på en morotskaka. Det var sjukt gott.

22801-82
Se själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0