snöelisnöö

Just nu i denna skrivande stund snöar det. Sjukt coolt. Men kallt. Men kul. Snart blir det skidor skidor och åka åka. Hurra hurra!


22801-91

Denna bild tog jag för typ en minut sedan. TITTA TITTA!

Idag var Elinas familj hos oss. De gick för typ en halvtimme sedan. Vi hade det väldigt trevligt och åt godeligod mat. Mucket bra. Idag har jag, Klara och Elina ochså gått på stan en kortis innan jag och Elina skulle och dansa. Jag köpte två baströjor. Typ det boringaste man kan köpa. Aja. Sen gick vi till dansen, modernt, och alla tre moderna grupperna skulle vara där. Jag orkar inte skriva allt vi gjorde, men det var kul iallafall. Modernt är sjukt roligt. 

Igår såg vi Moulin Rouge hos Elina. Det var mysigt. Klara blev lite smått trött och somnade i slutet då jag grät som mest, men det var kanske bara tur. ^^.
Vi hade köpt smarrig Ben & Jerry´s glass. SOm var mycket god, men mycket mäktig. Jag kunde inte äta upp hela, men jag har sparat lite som jag kan ta när sötsuget hugger in. Men seriöst, det är sjukt dyrt. 50 spänn för 500 ml glass! Men den var faktiskt sjukt god. Men nästa gång blir det rockyroad istället. 30 spänn för 750 ml. HAHA!

22801-92

Yummyyey.


Kommentarer
Postat av: jenny

SHIT va mycket snö!! :D

2007-10-20 @ 14:32:32
Postat av: moa

Jepp :) Men nu är den putsväck. Bara lite dimma nu.

2007-10-21 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0