SKOL+TRÖTT=SKOLTRÖTT

Jag är trött typ all the time nu. Alla är trötta. Hela tiden. Ibland får man fnitterattck av trötthet. Ibland är man bara seg som en gammal råtta och vill inte le mot någon. Men ibland kan en person lysa upp lite. Då är det ju trevligt.

Ikväll är min kväll helt fri. Jag tänkte att jag skulle plugga lite spanska, men jag beslöt mig för att slappa.

Åh, vad jag längtar till helg! Det ska bli fruktansvärt skönt. Imorgon ska jag och foppa stå i fiket, vilket betyder att vi slutar ELVA NOLL NOLL. Om damen som jobbar i fiket är så snäll som jag har hört så kanske det blir tidigare än så. Jag tror att damen är en snäll liten kvinna. Men jag stör mig lite på att hon ler HELA TIDEN. Hon gör det. Hela tiden. Men hon är nog en trevlig kvinna. Jag har ju inte en aning. Jag har inte ens sagt hej till henne. Och det är ju bra att man ler åt folk. Men lite störande också. NEJ. Det är bra. One smile makes you go on living. One smile, one pair of eyes can make you see it´s true. To paradise. =KÖRSÅNG

På tisdag ska jag se på det nya kulturmagasinet för ungdomar. ANACONDA. Roligt. För det andra kulturmagasinet heter ju KOBRA. Hahaha. Det är ju faktiskt Salems bror Nassim al Fakir som är programledare. Roligt roligt.
Samma dag är det faktiskt en konsert med Salem på Musikbyrån live. Den kanske man skulle se. Men det är samtidigt som vänner. MEN ÅÅÅH! Nu kom jag ju på. Jag har ju dans JUST DÅ!  NEEEEEEEEEEEEEEJ! Bajjalort. (Klara-ord. I love it. Hihihi)

I helgen blire dans för hela slanten. Fredag lördag söndag måndag tisdag är det dans. WIHOOO :D

Nu är det snart vänner-time. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0