Hejhoppigalopp.

Idag har tjejerna och killarna i min klass varit på ungdomsmottagningen. Det var bra. Gs faster trädde en kådis över huvudet. Det var roligt.

Jag är sjukt sugen på enkelt mönstrade tröjor som passar perkfekt till jeans.
Denna är fin. Vill ha den utan mamma-mage.

Nu skulle det var en bild här på en PO.P tröja. Men den var tydligen inte en giltig bildfil. Så ni kan ju gå in på http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=2584 och Se på tröjan för den är fin! Jag skulle också vilja ha PO.Ps eko-långkallingar. De är svinmysiga.
 
Jag tror att jag ska skicka en beställning med mamma till stockholm av Jazzskor.
Vad sägs om dessa?

22801-95

De verkar rätt bra.

Nu ska jag vara snäll coh låta brodern få datorn.

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha, det var skitkul att det var hans faster :D Då vet man vars G har fått sitt skämtsamma beetende ifrån :D

2007-10-17 @ 18:20:22
Postat av: moa

Hahaha, ja verkligen :D hehe. Jag kände att jag skrattade lite väl mycket...men men ;D

2007-10-19 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0