Vissa har det, andra inte.

Innebandyturneringen som jag hade fruktat var helt okej. Det gick ju kasst själva spelat och vi förlorade mot åttorna och niorna, men vi vann mot sjuorna, yes yes yes. Eller det blev oavgjort, men de hade ju faktiskt två handikapp poäng. Men egentligen vann vi med två poäng. Nu ska jag fara in till staden och göra lite ärenden. Jag skulle sjunga på Jazzomat idag men Åsa var råsjuk, så hon konde inte kompa mig = det blev inte någonting.

Shit jag längtar till streeten. Jag har inte dansat street på två veckor! Gaah. Nu ska jag gå och göra mig stadsredo. Bye!

22801-113

Min varma macka som jag åt på symfoni. Den var så smarrig! Symfonis varma mackor är bäst.

Kommentarer
Postat av: Klara

Kan jag tro't, men för mycket cheese for my taste.

2007-11-14 @ 19:21:47
Postat av: moa

jo den var rätt ostig, men rätt smarrig ändå :P

2007-11-15 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0