Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter.

JAG HAR FASTNAT MED FOTEN I SKON!! JAG FÅR INTE AV MIG DEN!
När jag kom hem, fick jag galant av mig den högra skon, som annars brukar tjorva eftersom dragkedjan är sönder, men när jag skulle få av mig den vänstra så märkte jag att hällan var borta! Och nu har jag stuttit och slitigt i tjugo minuter!! VAD SKA JAG TA MIG TILL? Tänk så får jag inte av mig den. Tänk så måste jag klippa sönder hela skiten. Men det skulle vara rätt åt de fula, dumma stövlarna. GAGAGAAHAHAGA.

Kommentarer
Postat av: Klara

HAHAHAHA :D Jag kan inte låta bli att garva. Haha. Men som den bästa vän jag är så känner jag frustration med dig också, djävla sko.

2007-11-08 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0