NOOOOOOO!!!

CHRISTOFFER ÅKTE UT FRÅN IDOL!!! SKANDAL!! Varför kan inte svenska folket rösta rätt? Och varför röstade inte jag rätt? Jag trodde ju att han skulle gå vidare så jag röstade på Daniel så jag fick höra vad han sa på telesvararen. För jag röstade på Christoffer förra gången så då visste jag ju redan vad han sa. Fy tusan alltså. Jag känner så dåligt samvete. Mattias är ju ingenting jämfört med Christoffer. Christoffer är så underbar och fantastisk. Jag fällde nästan en tår för hans skull. Nu är jag deppig. Men troligtvis och förhoppningsvis kommer han att få en sångkarriär ändå. Annars blir det spö.

Det mest irriterande är att jag har "Man ska ha husvagn"-låten på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0