Nej. Nej. Nej. Nej. Nej. NEJ.

Daniel åkte ut. HUR TUSAN KUNDE HAN ÅKA UT??? HAN SKULLE JU VINNA!!! Vem ska nu vinna hade dom tänkt? VEM?? Jag är svinigt upprörd må jag säga. Mina finalister åker ju ut! Men jag ska iallafall köpa hans album när det kommer. Det måste komma. Han är ju för tusan bäst.

Jag har nya önskningar på min önskelista brudar.
Alla moneybrothers album :)

Alltså:
-Blood Panic
-To Die Alone
-Pengabrorsan
-Mount Pleasure

Idag på min sjukdag har jag gjort lite julrum på Åhléns hemsida. Skitkul tidsfördriv. Jag gillare!

Dagens låtar: Alla med Frou Frou. Speciellt Maddening Shroud, Åh, hon är så bra! Jag gillar hennes musik jättemycket.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: jenny

daniel var bra, amanda är bättre!!!

2007-12-02 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0