Kalvlägg.

Jag känner att jag är trött och borde inte sitta här och blogga. Jag är trött i kroppen och i huvudet och kanske i själen lite också. Jag har fått världens finaste klänning, men jag måste byta den för att det är sönder i en hälla. Jag ska göra det imorgon hade jag tänkt. Alla helgons dag. Men smedjan har ändå öppet till fyra. Tur för mig, men inte så tur för alla smedjanarbetare. Funderar på om jag ska köpa den där aldeles för stora tröjan från Lindex, nu när jag har jobbat lite. Men de pengarna kommer ju inte förän tjugofemte december. Så det dröjer ju ett tag.

I går var jag, Elina och Klara på bio och såg Stardust. Den var sjukt bra. En liten favorit kanske tillochmed. Mysig och rolig och spännande var den. Perfa.

Såg också på Uppdrag granskning den kvällen. Åk inte på språkresa med EF säger jag bara. Jag orkar inte skriva ner allt skit det företaget har gjort. Ett skitföretag.

Nu ska jag strila sen ska jag SOVA.

Ps. Sam åkte ut ur Idol. Helt rätt. Jag gillade inte riktigt honom. Och det känns som att de andra deltagarna inte kom överens med honom heller, men jag kanske har fel, det var bara en vibb jag fick. Och Andreas är ju bra på att sjunga och så, men han spelade ju över fruktansvärt med sin fru innan låten. Pinsamt. Tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0