Frisyrer.

Jag är rätt förargad men jag ska ändå göra mitt frisyr inlägg som jag har tänkt på ett tag. Bara för att jag har tagit kort på diverse av mina frisyrer som jag har skapat.

22801-101
Den första är en bakåtvänd inbakad fläta som blev ganska ful. Men lite cool.
 Fulsnygg är ordet. :) Jag svarade just i telen när jag tog bilden, så det är inte 
ett fejk-jag-håller-i-en-telefon-kort.

22801-102
Min fläta.

22801-108 
Jag rullade förrförra onsdagen mitt hår alldeles själv. Nöjd var jag. :)

22801-103
Såhär blev resultatet. Helt ok. Men inte riktigt som jag hade tänkt :P

22801-107
Här är fiskbensflätan som Elina gjorde på Elin. Tjock och snyygg :D

22801-106
Här är fiskbensflätan som jag gjorde på Elin. Ganska tunn och lös. Men fin tycker jag!

22801-104
Såhär krulligt hår hade jag idag när jag kom hem från dansen och släppte ut min knut!
I´m a clown-pirat. Aaarrrgg.

Imorgon är det studiebesök på gymnasieskolan. Ska bli trevligt.

Och här kommer en liten före-och-efter grej. :D Jag har putsat mina nylagade stövlar.

Före:

22801-109 

Efter:

22801-111 

Fina va? Åh, vad jag har saknat dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0