Det tar aldrig slut!

Nä, jag måste blogga liite till idag. Tre inlägg på en dag. Rekord.
Det värsta är att Christoffer blev så sjukt ledsen när han åkte ut. Han såg så sorgsen ut. Det gjorde helt ont. HUR KUNDE JAG INTE RÖSTA PÅ HONOM?? Bläää.

Men nu till en lite rolig sak som hände på moderna idag. Eller vänta...ska jag berätta här på bloggen eller ska jag berätta live imorgon? Hm. Jag berättar live imorgon. Hahaha. I´m so cruel. För det är väl ingen utomstående än de ur min kompiskrets som läser denna lilla blogg ändå? Eller? Kommentera om jag har fel. Vilket jag är 99,9 % säker på att jag inte har.

Kommentarer
Postat av: elena

jag vet inte hur jag kom åt din blogg, men på någe sätt klickade jag mig hit. and im outstanding! peace

2007-11-10 @ 18:35:19
URL: http://elenny.blogg.se
Postat av: moa

Vad trevligt :) Välkommen.

2007-11-10 @ 20:32:19
Postat av: jenny

jag borde räknas som utomstående, ja. och jag läser den vill jag lova! :)

2007-11-11 @ 16:27:45
Postat av: moa

Haha :) vad bra jenny ;P

2007-11-14 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0