Woow

Wildkids finns på DVD!! Shit, jag måste nästan köpa. Om jag ändå hade råd!! Jag har så mycket som måste tilläggas i min garderob just nu. Shorts, shorts och bikini. Och Konfaklänning och linne eller liknande till skolavslutning. Gahagaa! Men. Jag tror att det är typ bara två avsnitt per DVD eller nåt. Detta måste jag kolla upp.
För det vore ju skitknäppt.

image61Yey!

Igår var klassen (plus aettorna) i Boden och badade. Det var faktiskt rätt skojjsi. Fast deras kanor kunde ha varit lite roligare... :P Vi badade, åkte kana, hoppade från trampolin och tremeterhöga "hopptornet". S gör sjuka dyk. Han joggar ut på trampolinen tar ett skutt, och sedan flyger han flera meter upp i luften! Och sen dyker han ner igen! Helt sjukt. Man tappade hakan varje gång. När vi hade kommit tillbaka efter en varm bussfärd for jag hem och var ute i solen en stund. Efter det så for jag och vänner till stranden och hade det götteligött. Klara doppade sig! och josse och linda också, men dom doppade inte hela huvudet också :D Jag höll mig ovanför vattnet för jag ville inte bli sickpick. 

Förra helgen var det dans för hela slanten. Jag älskar att dansa! Man blir ju så glad. Iallafall. En show på lördagen och en på söndagen. På lördan blev det inte så riktigt bra som jag ville, men rätt så bra iallafall. Men på söndan så gick det faktiskt skitbra. Det kändes skönt. Lite irri dock, att det inte var så mycket folk! Typ drygt hundra. Varför kom inte alla i hela världen? Alla dansar ju så fruktansvärt bra! Jaja. Jag hoppas att ni kommer nästa år iallafall. För det är verkligen en spektakulär show må jafg säga :D hahaha.

Idag har jag tvättat fönster. Det svider lite i händerna efter alla vridningar av trasan. När jag var klar med de fönster dom jag skulle tvätta, strök och stärkte jag min gardin och hängde upp i mitt fönster. Det blev fint. Nu när jag ändå är igång kanske jag skulle ta och städa också. Får se om jag orkar.

Lev och må. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jisses var hurtig du var idag då :D Jag började ju med mitt dagsverke vid typ två.. Efter att ha sett film och sovit länge. Hahaha.

2007-05-30 @ 20:25:58
Postat av: Moa

Jajjemänsan:P jag gick och la mig vid tio så jag vaknade rätt tidigt :D haha. Det känns rätt gött att få saker och ting gjort. :D

2007-06-01 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0