Okej.

Jag tyckte att det här var lite kul :D

En mammas list...
Erik bjöd hem sin mamma på middag. Under måltiden kunde inte modern låta bli att lägga märke till hur snygg och trevlig Eriks rumskompis, Emil, var. Hon hade länge misstänkt att de två hade ett förhållande och nu blev hon ännu mer nyfiken. Erik läste sin mammas tankar och sa: "Jag vet att du undrar, men jag försäkrar dig om att Emil och jag bara är rumskamrater."
En vecka senare sa Emil till Erik: " Har du sett soppsleven i silver? den har varit borta ända sen din mamma var här på middag. Du tror väl inte att hon har  tagit den?" Erik trodde inte det, men han skickade henne ändå ett mejl för säkerhets skull: "Kära mamma, jag säger inte att du ´tog´ eller ´inte tog´ soppsleven, men faktum är att den har varit borta sedan du var här på middag. Kära hälsningar Erik."
Några dagar senar fick han ett svar. "Kära Erik. Jag säger inte att du ´ligger´ eller ínte ligger´ med Emil, men faktum är att om han hade sovit i sin egen säng så skulle han ha hittat den för länge sedan. Kära hälsningar mamma."

Haha :D

Den här är också kul :

En medelålders man stod vid en korvkiosk i Trollhättan och väntade på sin mat. Potatismoset var slut och medan han väntade på att mer mos skulle bli klart dök det upp en annan kund. Den nya kunden visade sig vara en engelsman. Den medelålders mannen vände sig till engelsmannen och förklarade vänligt: "You must wait for the moose."

Hihihihihihiiii. Båda kommer från toalettboken Damrummet. Den är faktiskt väldigt rolig. Lite väl mycket klankande på män kanske, men ibland väldigt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0